Keramiikkakurssin lopetus oli tänään ja saatiin poltetut savityöt kotiin.
Kolhoja enkeleitä, joiden kuviot on painettu pitsiliinalla



astioita



tuohusjalkoja paperisavesta, kuvio naruleimasimesta


tässä kuvio on tarttunut lasikupin pohjasta, jonka päällä aihio oli kuivumassa


pieniä hiluja loppusavesta

yksi suurennettu hilu, kuvio painettu pitsiliinalla

Odotan jo innolla ensi kesän jatkokurssia!


Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.